Skip to main content

Praktisch

Conferentie FAQ

Aankomst en vertrek

Ik kan de bevestigingse-mail van Opwekking met mijn tickets niet vinden, wat nu?

Je hebt een bevestigingse-mail van Eventix ontvangen en niet van Opwekking. Eventix is ons ticketingsysteem. In je inbox zoek je naar een e-mail van Eventix.

Vanaf hoe laat kan ik als daggast op het parkeerterrein terecht?

Het parkeerterrein is nooit gesloten (je kunt er altijd vanaf), maar niet altijd op. Op zaterdag/zondag/ maandag is het terrein vanaf 07.00 uur toegankelijk. Op vrijdag kun je vanaf 09.00 uur als daggast op het parkeerterrein terecht.

Wij kunnen toch niet komen. Kan ik nog annuleren?

Annuleren is niet mogelijk. Raadpleeg hiervoor onze evenementenvoorwaarden. Wel is er een andere mogelijkheid als je niet meer kunt komen kamperen. In dat geval verwijzen we je graag door naar onze partner TicketSwap. Hier kan je veilig jouw tickets doorverkopen.

Route en parkeren

Hoe kom ik aan een uitrijkaart als daggast of kampeerder?

Een parkeerkaart kun je vooraf online kopen of ter plekke bij het infopunt, Shopwekking en de toegangscontrole. Mocht je de uitrijkaart van tevoren online hebben gekocht, dan moet je het digitale ticket omruilen voor een fysieke uitrijkaart! Dit kan bij het Infopunt, Shopwekking en de toegangscontrole. Je laat hiervoor de QR-code scannen die op het ticket staat. Bij het uitrijden leg je de kaart ingevuld en duidelijk zichtbaar onder de voorruit, zodat de controleur deze goed kan zien.

Hoe kom ik op het terrein?

Via deze link vind je informatie over de diverse vervoersmogelijkheden om het terrein te bereiken: auto, motor, (brom)fiets, lopend, het ov, voor mensen met een handicap, carpoolen en brengen en ophalen.

We komen met een andere auto. Kan ik mijn kenteken nog wijzigen?

Weet je op dit moment nog niet met welke auto, en daarmee kenteken, je naar de conferentie komt? Wacht dan met het kopen van je uitrijticket tot een later moment. Deze tickets blijven tot en met de conferentie beschikbaar.

Heb je toch al een parkeerticket gekocht en wil je het kenteken wijzigen? Op woensdag 8 mei heb je van Opwekking een mail ontvangen over je reservering. Vanuit die mail kan jezelf deze wijziging doorvoeren in je reservering.

Toegankelijkheid

Ik ben slecht ter been, maar heb geen wettelijke gehandicaptenparkeerkaart. Wat nu?

Ben je in het bezit van een wettelijke gehandicaptenparkeerkaart, dan kun je als daggast je auto dichterbij parkeren. De route naar deze locatie staat met borden ‘P Mindervaliden’ aangegeven vanaf de provinciale weg.

Ben je slecht ter been, maar niet in het bezit van een wettelijke gehandicaptenparkeerkaart, dan rijdt onze pendeldienst van ’s morgens 8.00 uur tot ’s nachts 0.30 vanaf ‘Halen en brengen/backstage’ naar Parking C (hoofdingang). Mensen die slecht ter been zijn, kunnen afgezet worden bij ‘Halen en brengen/backstage’ en zich daar melden. Daar kunnen ze wachten op de persoon die de auto parkeert, die ook mee kan met de pendeldienst. 

Daggast

Ik wil als daggast de conferentie bezoeken. Hoe werkt dat?

Je moet je van tevoren aanmelden als daggast. Je toegangsbewijs krijg je bij de ingang op vertoon van je ticket met QR-code. Het kost € 2,50 per persoon per dag. Mocht je spontaan besluiten langs te komen, check dan eerst onze website of er nog tickets beschikbaar zijn voor die dag.

Meewerken

Hoe bereik ik een vrijwilliger of medewerker?

Kijk in het Infoboek op het medewerkersgedeelte van de app ‘Opwekking 2024’. Hier vind je alle telefoonnummers en e-mailadressen van medewerkers. Wellicht kun je iemand anders bellen die kan helpen.

Ik heb mij aangemeld om te komen helpen, maar ik kan toch niet komen. Wat nu?

Wil je dit doorgeven aan je coördinator? Kijk in het Infoboek op het medewerkersgedeelte van de app ‘Opwekking 2024’. Hier vind je alle telefoonnummers en e-mailadressen van medewerkers.

Ik kom op vrijdag aan en moet meteen aan de slag. Kan ik sneller het terrein op?

Bij aankomst volg je de borden naar Camping. Aangekomen bij de buffer kun je op vertoon van je toegangsbewijs uit JOS (en je kampeerbevestiging die je via Eventix hebt gehad) in de rij gaan staan die speciaal voor medewerkers is bedoeld. Deze rij loopt naar verwachting vlot(ter) door.

Ik wil toch nog graag meewerken, kan dat?

Ja, dat kan zeker, wat fijn! Je kunt je melden bij het vrijwilligerspunt melden of inschrijven via de vacaturepagina.

Mijn vraag staat er niet bij: ik heb een vraag over mijn rol/taak als medewerker of de voorzieningen die daarvoor zijn.

Kijk in het Infoboek op het medewerkersgedeelte van de app ‘Opwekking 2024’. Je kunt daar inloggen met je inloggegevens van JOS. Staat daar ook niet het antwoord op je vraag, zoek dan contact met jouw coördinator.