Praktisch

Daggast

Als je de Pinksterconferentie wilt meebeleven zonder op het evenemententerrein te kamperen, ben je van harte welkom als daggast voor één of meer dagen. Ook als daggast moet je je aanmelden, het liefst van tevoren zodat je snel het terrein op kan (ter plekke opgeven kan eventueel ook). We heffen geen entree voor de conferentie, omdat we graag willen dat iedereen de conferentie kan bezoeken. Wel zijn er collectes om de onkosten te dekken. Verder heb je een parkeerkaart nodig voor je auto en brengen we een klein bedrag in rekening voor de kosten die de registratie met zich meebrengt. 

Aanmelden

Ik wil een dagje naar de conferentie komen, moet ik mij van tevoren aanmelden?

Ben jij van plan om niet het hele weekend te komen of om buiten het conferentieterrein te verblijven? Meld je aan als daggast! Iedere bezoeker moet zich nl. aanmelden, ook als je maar een dagje komt. 

Hoeveel kost het om een dag naar de Pinksterconferentie te komen?

Om de onkosten te dekken hanteren we een tarief van € 2,25 per persoon per dag als registratiekosten. Een toegangsbewijs, in de vorm van een polsbandje, krijg je bij de ingang. Als je met de auto komt, heb je daarnaast een parkeerkaart à € 9,50 nodig. Deze kun je vooraf of ter plekke kopen en is geldig voor één dag. Verder worden tijdens de conferentie collectes gehouden ter bestrijding van de onkosten.

Hoe krijg ik mijn toegangsbewijs en (eventuele) parkeerkaart?

Als je je hebt aangemeld als daggast ligt er op vertoon van je aanmeldingsbevestiging bij de ingang een polsbandje als toegangsbewijs voor je klaar. Heb je bij je aanmelding ook een parkeerkaart besteld? Dan ontvang je die digitaal bij je aanmeldingsbevestiging. Let op! Je moet je digitale parkeerkaart op het conferentieterrein omruilen voor een fysieke parkeerkaart!

Aankomst en vertrek

Vanaf hoe laat kan ik als daggast op het parkeerterrein terecht?

Het parkeerterrein is nooit gesloten (je kunt er altijd vanaf), maar de toegang gaat op zaterdag/ zondag/ maandag om 08.00 uur open. Op vrijdag kun je vanaf 09.00 uur als daggast op het parkeerterrein terecht. 

Is er een parkeerplaats voor mensen met een handicap?

Ben je in het bezit van een wettelijke gehandicaptenparkeerkaart, dan kun je als daggast je auto dichterbij parkeren. De route naar deze locatie staat met borden ‘P Mindervaliden’ aangegeven vanaf de provinciale weg.

Ben je slecht ter been, maar niet in het bezit van een wettelijke gehandicaptenparkeerkaart, dan rijdt onze vervoer- en pendeldienst vanaf de parkeerplaats naar de ingang van het terrein. Je hoeft je hier niet van tevoren voor op te geven. Natuurlijk kun je ook iemand die slecht ter been is afzetten op het halen- en brengen punt en de auto daarna zelf parkeren. Vanaf dat punt worden bezoekers ook geholpen om de ingang van het terrein te bereiken. 

Ik kom met mijn electrische fiest. Kan ik de accu opladen?

Nee helaas faciliteren wij dit niet.

Op het terrein

Ik heb een cd besteld tijdens het aanmelden. Wanneer wordt deze geleverd?

Wij zorgen ervoor dat je de cd uiterlijk 24 mei in huis hebt.

Is er opvang voor kinderen jonger dan drie jaar?

Er is op het terrein geen opvang voor kinderen jonger dan drie jaar. Opwekking is van mening dat baby’s en peuters jonger dan drie jaar op een grootschalig evenement als de Pinksterconferentie het beste bij hun ouders kunnen blijven, of bij oppas die door de ouders zelf geregeld is. 

Is er wifi beschikbaar op het conferentieterrein?

Er is wifi beschikbaar bij het infopunt op het hoofdterrein en in de hangar op de Teenzone. 

Zijn honden toegestaan op de programmaterreinen?

Helaas is het niet mogelijk om je hond mee te nemen naar de Pinksterconferentie. Vanwege de enorme hoeveelheid mensen mogen honden niet de programmaterreinen op en de verschillende tenten in, zoals de samenkomsttent. 

Natuurlijk mogen hulphonden – als zodanig herkenbaar – wel met je mee het terrein op.

Voorzieningen

Is er een plek waar ik mijn baby kan verzorgen?

Speciaal voor gezinnen met jonge kinderen is er op het conferentieterrein een plek gecreëerd waar ouders in alle rust hun baby kunnen verzorgen: de Move Your Mountain Babycare. In samenwerking met Stichting Move Your Mountain, een organisatie die vrouwen wil inspireren met bergavonturen in Zwitserland, worden vlak bij de ingang van het hoofdterrein twee tenten ingericht: 

  • Eén tent wordt ingericht als gezellige huiskamer waar baby’s gevoed kunnen worden. Alle faciliteiten zijn hier aanwezig zoals: een lekkere zitbank, een voedkussen, een koelkast, een magnetron, elektriciteit en warm/koud stromend water. Omwille van de privacy voor het geven van borstvoeding is deze tent alleen toegankelijk voor vrouwen. 
  • De andere tent is beschikbaar om baby’s te verschonen. Er liggen 12 aankleedkussens en ook hier is warm/koud stromend water en elektriciteit aanwezig. Je baby’tje uitgebreid in bad doen is i.v.m. GGD-voorschriften helaas niet mogelijk. Deze tent is toegankelijk voor zowel vrouwen als mannen. 

We ontvangen jou en je baby graag in onze gezellige babycare! 

Gevonden voorwerpen

Waar kan ik terecht voor mijn verloren voorwerpen?

Veel spullen belanden uiteindelijk op ons kantoor in Putten. Neem gerust contact met ons op door een e-mail te sturen naar registratie@opwekking.nl met als onderwerp ‘Verloren voorwerp’. Vermeld hierbij alsjeblieft zoveel mogelijk gegevens waaraan we het verloren voorwerp kunnen herkennen (maat, kleur, ritsen, merk, materiaal). Hoe specifieker de omschrijving, hoe makkelijker het voor ons is om te zoeken. 

Heb je je verloren voorwerp al gemeld in de informatietent tijdens de conferentie, dan hoef je dat niet opnieuw te doen. Mochten we een voorwerp tegenkomen dat voldoet aan de omschrijving, dan nemen we contact met je op. Artikelen komen soms twee weken na de conferentie nog bij ons binnen, houd daar alsjeblieft rekening mee in de te verwachten verwerkingstijd. 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een gevonden voorwerp?

Wij sturen geen factuur, maar stellen een eigen bijdrage ter hoogte van de gemaakte verzendkosten bijzonder op prijs. Ook is het mogelijk het artikel vóór 12 juni op kantoor af te halen. 

Hoe lang bewaren jullie de gevonden voorwerpen?

De meeste voorwerpen bewaren we tot een maand na de Pinksterconferentie. 

Uitzonderingen: 

  • Bankpassen: vanwege de gevoelige informatie op bankpassen bewaren we deze uiterlijk tot een week na de Pinksterconferentie, daarna worden ze vernietigd. We sturen bankpassen niet terug naar de bank.
  • ID-kaarten/paspoorten: deze bewaren we tot een maand na de conferentie. Is er binnen een maand niemand die ernaar gevraagd heeft, dan worden ze ingeleverd op het dichtstbijzijnde politiebureau.
  • Portemonnees: ook deze bewaren we tot een maand na de conferentie. Meldt de eigenaar zich niet, dan zullen eventuele bankpassen worden behandeld als hierboven beschreven. Het geld dat eventueel in de portemonnee aanwezig is, zal als gift voor Opwekking worden beschouwd en de portemonnee zelf zal worden vernietigd. 
Wordt alle kleding bewaard?

Nee, we bewaren geen kleding. Niet opgehaalde kleding wordt na een maand gedoneerd aan de lokale kringloopwinkel.  

Is je vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via registratie@opwekking.nl. 

 

Tarieven

We heffen geen entree voor de conferentie; we houden collectes om de onkosten te dekken. Wel zijn er kosten verbonden aan kamperen en daggasten betalen een klein bedrag aan registratie.

Blijf op de hoogte

Bekijk het laatste nieuws of schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Over ons    Colofon    Voorwaarden    ANBI    Privacy    Cookies    Disclaimer

Copyright © St. Opwekking    Alle rechten voorbehouden    Website door Aaron Media